1. Centralne zarządzanie listą towarów
Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach. Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu.
2. Centralne zarządzanie listą dostawców
Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.
3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym
Centrala posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd.
4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.
5. Centralne zamówienia i dostawy
Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów – może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców.
6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali
Dostawca wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.