PC-Market – program dla sklepu, supermarketu i sieci sklepów

Ten program to połączenie najnowocześniejszych technologii informatycznych z 30-letnią tradycją programów PC-Market. Baza danych typu klient/serwer oparta na technologii SQL to:
stabilność pracy i bezpieczeństwo danych, możliwość pracy na wielu stanowiskach bez utraty płynności obsługi, możliwość doboru rodzaju serwera do własnych potrzeb (i kieszeni).

Używając programu PC-Market:

  • Szybko znajdziesz najgorzej i najlepiej sprzedające się towary,
  • Prześledzisz dokładną historię towaru. Od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki,
  • Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami. Ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy,
  • Podglądniesz ile sklep „zarobił”. Program poda, jaką kwotę marży sklep zrealizował dziś (lub w przeszłości) na sprzedanych towarach,
  • Sprawdzisz stan kasy. W każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kierownika sklepu,
  • Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu. Dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw,
  • Szybko wydrukujesz etykietki na półki. Możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu. Podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów,
  • Szybko ometkujesz swoje towary. Dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund.
  • Możesz zaoszczędzić czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw. Jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet.

PC-Market Zmiana stawek VAT

PC-Market Program dla sklepu

Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:

1. Centralne zarządzanie listą towarów

Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach. Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu.

2. Centralne zarządzanie listą dostawców

Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.

3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym

Centrala posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd.

4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami

Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.

5. Centralne zamówienia i dostawy

Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów – może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców.

6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali

Dostawca wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.